FLALAPINI-TISDAG :D♥

Skolan idag som vanligt.
- Först; Franska: Vi planerade för nästa vecka, vi ska "lära" femmorna lite inför deras språk-val ;)
- Matte: På matten hade vi sexualkunskap, jättebra frågor xD
- Engelska: Vi hade en vikarie för carina, Bobo. Fint namn ;) Vi läste och skrev om Astrid Lingren.
- Maten: Potatis falukorv med senapssås, korv :P
- So: Vi gjorde våran tidslinje ;)
- Bild: Vi gick ut och målade lite (: Inget prov för mig!

När jag kom hem skyndade jag mig att äta lite, sedan iväg till skolan igen på utvecklingssamtal :S Lika sjukt nervöst varje gång!! Men det gick bra ;)
När jag kom hem satte jag mig framför datorn och försökte hitta senaste one tree hill-avsnittet, avsnitt 18 men det gick inte :/ Provar igen om ett par dagar ;)
Sedan åkte jag ner till stan med hanna en stund, skyndade ner så att vi skulle få flalapino :D OCH DET FICK VI!! Det tog typ 40 min att dricka upp dem xD
Sedan kom jag hem, åt, duschade och nu kollar jag på Christine ;)

Om en timme börjar Desperate housewives och efter det kommer nya avsnitt av Christine :D Kanske ska jag kolla på Den rätte för Rosing nu ? ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0