ingenfanny-torsdag :(

Idag var det skola, men utan FANNY! :( Hon är sjukt idag! Hoppas att hon är frisk imon :S Men så här såg iallafall dagen ut;
- Musik: Jag, elin och tamara gjorde faktiskt klart typ hela låten :D Sjuktt bra! Grammi-galan nästan!!!
- Syslöjd: Jag, elin och tamara (igen xd) gjorde jättebra ;) Jag stickade :D
- Kos: vi spelade ett roligt spel :D Jag och tamara var bäst!! ;) Som vanligt! :)
- Mat: Det blev potatisgrej, som jag hatar xD
- Matte: Jag lärde mig 2 nya saker! ;) Eller.... 3 ? xD
- No: Vi gjorde lite men vi måste snart bli klara! :S
- Hemkunskap: Sista lektionen, jag och tamara var helt GALNA! xD Vi slog varandra och alla tyckte säkert att vi var superknäppa xD

Nu har jag gjort mitt bildprov, nu är jag inne på datorn ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0