Konfirmationspresentstittande-onsdag :D♥

Först, denna onsdagen, var jag i skolan ;) Detta hände idag;
- Matte: Vi var på malva idag, dom hade i prov i vårat vanliga klassrum. Det gick väl sådär :S
- Franska: Vi åkte till mariedal och alla tog med sig sina kläder in xD Lite tråkigt :/ Jag och linn gjorde klart vårat arbete så jag slipper franska-läxa :D
- Engelska: Vi fick tillbaka vårat prov, det gick bra ;)
- Mat: Sprödbakad fisk, potatis och citronsås (:
- Läsning: Jag och alice hade bästa platsen, i fönstret :) Sedan kom tamara med sin leksak och alfred kastade ut den genom fönstret xD
- Idrott: Vi gjorde mini-innebandy, jag och tamara var bäst på att täcka målet, vi släppte bara in 2 mål av 1000!! Johanna och Jakob var säkert jättestolta över oss ;) Och tamara gjorde en assist!!!! :D

Sen hade jag följe med tamara hem och jag satte igång att baka, kolla på tv och göra matte-läxan. Blev klar med allt ;) Sen har jag kollat på oth och letat efter senaste avsnittet som inte finns!!! :(
Nu har jag ätit och hjälpt min pappa med boxern xD Han kunde inte, eller jo.... xD

Jag kollar på konfirmationspresent nu ;) Jag önskar mig kamera och mobil av mamma och pappa :D Hittade 2 jättefina kameror men dom kostade 20 och 33 tusen, så..... xD

Klockan 9 kommer Greys anatomy :D<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0