Ont-i-halsen-Fredag!

Idag var det skola IGEN!
So-prov först, gjorde alla delar, g vg och mvg ;) hoppas att det gick bra!
No sedan, gjorde vidare på arbetet. Mätte höfter också xD
Sista före maten var utvärdering där vi inte gjorde ngt scp, planerade vårt disco ;)
Jag åt med tamara och linnea linder idag<3 Soppa var det men åt bara mackor och knäckebröd xD
Sedan var det svenska, vi kom på olika namn på deckare xD Elin kom på det bästa tkr jag ;) Mannen som gick på vattnet xD
Sist var det elevens val, sosvenska hade jag. Vi skulle hitta på en teater med det gick inte så bra xD

Nu kollar jag på oth, ska byta säsong nu, vänta..... 1 min senare XD Nu har jag bytt från säsong 3 till 4 ;) tog tid att kolla på 3 denna gång xD
Jag är, som ni kanske vet, beronde av One tree hill xD<3 James Lafferty är snyggast ;)
Ska nog kanske vara med hanna och fanny sedan, ut kanske ?


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0