oth-Måndag! :D♥

Idag var det första dagen på veckan, måndag :/ Måndagar är så deprimerade tkr jag xD Haha, jaja, så här såg dagen ut i allfall;
- Svenska; Jag kom faktiskt en bit på min berättelse, okej 1 och en halv sida men ändå! xD
- No; Vi pratade med syv :S Jag får alltid panik när man pratar om gymnasieval, men det var bra ;)
- Planering; Vi hade planering ;) xD Haha!! Kom inte på något att berätta ;D
- Målpass; Jag skrev en bit på vårat no-grej ;) Jag och fanny skulle göra ett intressetest elr nått men det funkade inte :S
- Mat; Idag var det skinsås och pasta men jag hade ingen apptit :S
- Idrott; Tamara och jeanna och elsa hade lektionen, det var roligt :D Sedan, påvägen hem, så fick jag åka på styret! Det var sjuktläbbigt men sedan gick det bra ;)
- So; Vi gjorde typ klart vårat ;) Jag och tamara bråkade lite men det gick bra ;)

Idag blir det engelska, no och kanske lite svenska :/ Sedan blir det OTH som vanligt ;)<3 Jag kollade på typ 2 skivor igår eftermiddag xD
Jag ska nog prata lite med tamara sedan ;)<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0