TORSDAG DEN 12!!

♥ Torsdagen den 12 idag :S Min otursdag! Berättar om det sedan ;)
Jag vaknade med VÄRLDENS försyldning och illamående! Men jag släpade mig själv till skolan, Fanny är sjuk idag! ;( Jaja :/
Först hade vi musik, där elin och tamara sprang iväg!! Jag satt sj. med ett par andra och spelade piano xD
Sen hade vi syslöjd, jag gjorde typ INGENTING, jag var så trött, satt typ och somnade! Det var SÅ nära att jag somnade xD
Sista lektionen före maten var kos men jag och tamara gick till skolsystern, hon skulle ta spruta. Det blev lite krångel men tillslut kom vi in! Men då hade hon inte tid eller spruta!! Så vi gick en liten promenad, typ ett varv runt skolan xD Men långsamt! Haha!!! xd
Till mat var det typ skinka elr nått ? och potatis+sås (:
Sedan hade vi matte, vi gjorde en lek, jag var ju bäst ;) Sedan NO där vi spela pingis vilket jag SUGER på!
Sista lektionen var hemkunskap, gjorde lite grann (:

Okej, Torsdagen den 12! Gud vad jag fasade igår! xd
Idag vaknade jag ju och MÅDDE SKIT+jag vaknade typ 1000 ggr inatt!! Sedan tappade jag min stickning så jag vet inte om den gick sönder xd Det var det, men dagen är inte slut :S Jag har ont i halsen, är försyld, är trött och yr och mår illa.


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0