Almers VS Påskberget VS Furuberg

Idag var det frilufsdag, spelade brännboll och fotboll mot Påskberget och furuberg. Det gick ganska dåligt, kom näst sist i brännbollen och sist i fotbollen xD
Det var jättekul en sak! Almers klass 8b (alltså min klass) spelade fotboll så går Anton förbi och Alfred var på plan och spelade.
Anton; Affe! Affe! Vad ska du ha för pizza?
Haha xD Jag tyckte att det var så roligt!

Idag är det föräldrarkväll. Vi ska visa våra "Taiga-kläder" och berätta vilket jag inte tycker är spc kul :/
Så ska jag fanny och alice baka lite senare till det.
Nu ska jag kolla på Cityakuten, det första avsnittet jag såg. En liten pojke och en liten flicka får smittkoppor och nu är det kaos :S

Ciao <3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0