En jobbig lördag :S

Idag var jag med hanna och tommie, vi gick till willys 2 ggr xD sedan åkte jag hem och mådde sjukt dåligt!
Jag är typ pollenallergiker :S Jag mår illa (vilket jag gör när jag är förskyld xD) och så är jag as förskyld!

Nu är jag med hanna, hon och fanny ska sova över hos mig :)) vi äter glass (måste gå ner och hämta mer snart till hanna xD) och dricker cola ;)
Fanny kommer snart får vi hoppas :D
Vi ska slå vårat rekord :D Mitt rekord är 5 och hannas är 7 ;)) att vara uppe då x) Nu börjar andra filmen av Crocodile Dundee ( vilket jag tkr är ganska dåligt men jag ställer upp för hanna ibland ;) )

Nu ska jag hämta glass till hanna xD hon är DESPERAT!!! hahaha!


I love Zlatan :D<3

<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0