Eurovision <3

Nu sitter jag och kollar på Eurovision song contest och jag tkr att det gick väldigt bra för Sverige och Marlena :D
Jag älskar när hon gör de där coola grejerna xD
Annars idag så vaknade jag vid halv 11 xD Hanna och jag åkte ner till staden och köpte present till hennes kusin Holger.
Vi åt flalapino och pommes :) När jag kom hem satte jag mig och gjorde engelska, JAG ÄR KLAR MED HELA! :D Bara den muntilga kvar nu :O Jag är bäst!! ;)
Jag har kollat på OC idag och såklart OTH ;) Är man en OTH:are elr vad?! ;) Min pappa börjar blir trött på allt tjat om one tree hill nu xD
jaja, jag ska väl fortsätta att läsa bloggar och kolla på Eurovision ;)






<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0