Seeeeeeg-lördag! ♥

Idag vaknade jag upp på Tamaras golv ;) där låg jag i kanske en och en halv timme och försökte somna om xD
Jaja, vi vaknade iallafall och gick upp och åt lite mat ;) Sedan var jag tvungen att åka hem :( Pappa har lärt sig att smsa!! :O Något som hade 0,000000000001% att hända!
Jag åkte hem då da, och vi åt lite. Sedan åkte vi till Davids, Elgiganten och onoff, hittade mkt fint :)
Efter det parkerade jag mig vid datorn för att plugga lite franska, satt väl där ett tag tills jag mådde dåligt :S
Då kollade jag på tv och sedan åt jag xD
Sedan satte jag mig framför datorn igen.
Jag är så SKEEEEEEEEEEEEELIG idag och så JOOOOOOOOOBBIG! Jag känner mig så slö och trött idag :S
Jag har kollat på Life of Ryan-maratonet idag också :D Hur söt får man bli?! Jo som KANE!! Sötaste 8åringen någonsin :D<333

Jaja, nu kollar på jag Desperate housewives ;))<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0