Sol... Sol... SOL!!!

Soligt idag :D:D:D

Dagen började med skolan, inget spc där. Jag och fanny frågade vår vikarie om vi fick (a) 20 min tidigare xD Men ändå; ))

Hemma, jag bytte om till shorts och bikini och satte igång att bli brun (a) Nu ligger jag här ute med min kära dator och kollar runt lite på bloggar. Läste nu att Kissie skulle skaffa silikonbröst, lite ung kanske men det ju hennes beslut ;)
Annars händer det väl inte så mkt, har inte fått tag i tamara på hela dagen :O Bara elin som  vet och hon fick inte säga :S
Jag skulle kanske hitta på något med henne men tydligen blir det antagligen inte så :S
Hanna är i kalv idag, tråkigt för mig...

Får väl kolla på one tree hill hela kvällen (a) <3

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0