Fredag Den Trettonde - HAR TAGIT SPRUTAN :s

Och det gjorde skitont :o

Jag var skitnervös innan och olle o erik fick mig att tro att sprutan skulle vara inne i amren i 10 sek -.- Så jag blev lite mer rädd :s
Sedan gick jag och det gjorde jätteont :( Och nu har jag jätteont i armen :s Kan inte ta upp den mkt alls :// Men det är bara att hoppas att det blir bättre imon ;) Mår faktiskt så dåligt av sprutan :D

Fredag Den Trettonde
Jag brukar inte ha otur på fredag den trettonde men idag hade jag det -.-
Jag ramlade i trappan i skolan... 2 GÅNGER!! Det var ju vissa som tkte att det var kul men det var det inte :P Så jag hoppas att jag har ramlat färdigt idag :p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0