Julsånger :)<3

Här kommer en lista :))

Som sagt, nu kommer en lista som innehåller mina favoritjulsånger! Och det är ganska svårt men här kommer det :D Det är de låtarna som får mig i bäst jul-känsla ;))

1. Happy Xmas (War is over) - John Lennon & Yoko Ono


Den här låten är den första låten på min favorit julskiva: Absolut Christmas
2002 och det är alltid den som jag o Fanny lyssnar på först när vi bakar :P

2. All I want for christmas is you - Mariah Carey


Jag tycker att den här låten är så fin, nästan finare än när Måns (o Agnes -.-)
sjunger den :P Det är Fanny som har fått mig att älska den här (a)

3. Last Christmas - Wham!


Jag hörde den här låten på Idol Julspecial elr vad det nu hette (:P) när
min favorit Mattias sjöng den o den är ju för fin! :)

4. Mer jul - Adolphson & Falk


Den här kan typ jag o Fanny hela på :P

Som ni märker så är jag o Fanny EN ANING galna i julen (a)

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0