Klar med teknik-arbetet!!

Skitglad häråt!! Jag är ÄNTLIGEN klar med mitt teknikarbete om cykeln :D

I skolan hände väl inget, blev med på typ 1000 kort bara -.- Men några togs nog bort ;) Jag slog BÅDE Alfred och Olle i armbrytning!! ;D Jag vet att jag är bäst ;P

Vi slutade tidigt idag också ;) Så jag följde med tamara hem först för att hämta lite grejer :P sedan åkte vi hem o var hos mig tsm med fanny o alice :) Vi gjorde klart vårat bildarbete! Jag o Fanny höll på och dö och skrek efter hjälp, vet ni vad tamara o alice gör: Dom fortsätter att ta kort!!! Jag o fanny blev ltie sura :P

Nu har jag varit med fanny, vi har bakat chokladbolla (: Dom blev väl helt okej men det blev bara 7 st :P Vi har också kollat på programmet som våra liv kretsar runt: SOS Gute :D Skitbra! ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0