Ligger här & längtar tills julen<3

Som vissa kanske vet så ÄLSKAR jag julen något otroligt!!

Det är absolut den mysigaste helgen men det är inte precis julafton som lockar utan det är förberedelserna :D
Jag bara älskar det; att baka, att pynta o julmusiken! :D

I år ska jag o Fanny baka riktigt mkt! :D Förra året blev det en del men vi slår det LÄTT i år ;)
Detta ska bakas;
 • Pepparkakor
 • Lussekatter
 • Knäck
 • Smörkola
 • Choklaskola
 • Mjuk papparkaka
Och mkt mer! ;)

Förra året och förrförra året kollade jag o Fanny slaviskt på Leilas jul, förrförra året var det bästa tkr vi ;) Men i år byts Leilas jul ut mot Pernillas jul :s Det tkr jag är väldigt synd!! :( Det börjar på onsdag så jag ska nog kolla lite ändå :P Hon ska baka pepparkaks-cheescake så måste nog titta lite ;)


Pernillas Jul -.- Inte alls lika bra som Leila! :P


Leila är den bästa ;P

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0