Mat blire snart ;)

Står/sitter/ligger och lagar mat nu (a)

Jag sätter mig o lägger mig emellan åt, orkar knappt stå på benen just nu xD Men jag måste iaf äta, det är något som jag alltid tvingar mig själv till när jag är sjuk: att äta och dricka! Man blir ju inte friskare utav att inte äta elr dricka precis :P Så jag lagar alltså mat, kyckling o ris blir det :P Blir samma som igår xD Men det blir väl bra :p
Sedan ska jag bara orka äta upp det också xD

Lyssnar på jul-musik också (a) och kollar lite på Desperate housewives också :p Men nu måste jag fortsätta med maten ;)


Currysås till kanske? :p Kan man blanda curry o kockosmjölk för
att får det ? :p

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0