Min pappa fyller år ;)

Chacha! ;D Klockan är EXAKT 9 nu och jag är skittrött xD

Today fyller min pappa år ;P Han blir gammal idag också (a) Haha! ;)

Nemen var i skolan också ;P Jag pratade lite engelska idag xD Vi hade picture och health (a) Alice tyckte verkligen mina översättningar var bra :P Fick bröd av fanny också som hade hemkunskap, det var ganska gott men var inte färdigjäst elr färdigbakad xD

Hemma så kom min farmor, faster o kusin :) Min kusin kom hem från Sydafrika i onsdags och har inte träffat henne på ett tag så det var rolig :) Min farfar kunde inte komma tyvärr... :/

Nu har jag varit med fanny :D Vi skulle egentligen pluggat men det blev väl inte så mkt sånt :P Vi åt lite cheesecake istället :p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0