Ny dator ? (a)

Jag har funderat på att köpa en ny dator, en mini-pc i sådana fall! Men det blir nog inte, lite onödigt när jag nu har en ganska bra dator (tkr jag själv)

Men nu har vår klass tagit upp i elevrådet elr vad det nu var ifall man får ha med sig sin dator till lektioner vilket man nu inte får, man skulle då anteckna och ha alla sina skolarbeten på datorn. Jag tycker att det är ganska praktiskt så jag hoppas att det blir.
Men isådana fall så har jag och pappa funderat (elr pappa har sagt det en gång typ xD) på att köpa en mini-pc
eftersom min dator är ganska stor, den får inte plats i min lilla väska.

Här kommer ett par exempel och jag som vanligt på utseendet xD


HP 110-1190eo
HP
3 890 kr.
Jag höll på att dö när jag såg den här datorn! Så himla fin den är! Jag skulle
vilja ha en rosa tror jag och den här är ju skitfin! Den är ganska bra tror jag
också :)<3

HP 110-1191eo
HP
3 890 kr
Den här påminner faktiskt ganska mkt om min nuvarande dator, min
är en HP och är svart med en ganska cool design också. Den är jättefin o
söt! Och min är inte dålig heller ;) Den finns också i vit!

HP 110-1199eo Special Edition
HP
4 190 KR
Den här är väldigt cool också, jag vill ha en dator som inte se ut som alla
andra tror jag. Cool design på den här också och det är nog inte alla som
har en vit dator!


(Hittade ingen bra bild)
Sony Vaio
8 490 KR
Skitcool asså! Väldigt annorlunda och liten: Bara 8-tums skärm! Och
jag vill ha en liten dator ;) Lite dyrare än dom andra men så himla
fin den är! :D

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0