Sista dagen på lovet -.-

Japp, bara några timmar kvar sedan så börjar skolan igen -.-

Skit tråkigt om ni frågar mig (och dom flesta andra ;P) Men jag får väl göra mitt bästa ändå ://

Idag har jag bara pluggat o tagit det lugnt :) Skrev ner hela min novell, ska bara skriva rent den så är det klart :D Dock fick jag veta att den inte ska vara inne förräns den 16 november och jag trodde det typ var på onsdag elr nått xD Jaja, jag klagar inte på det :P
Sedan har jag gjort lite franska också; ska typ kunna svara på massa frågor om en text :s Det är jag inte spc bra på kan jag säga :P Menmen, får träna mer nu tror jag ;)
Och så tekniken -.- Jag kan DÖ över den! Det är faktiskt skitsvårt, vet inte vad jag ska skriva :s Men imon ska jag o Tamara kopiera nya papper (det vi kopierade syns knappt xD Vi vet att vi är bäst ;P) så det blir väl lättare :P

Har kollat klart på One tree hill nu :D<3 Jag är lite beroende av oth ;P Så nu blir det lite Gossip girl och Top model :) Sedan blir det väl franska igen -.-


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0