Skor<3

Har hittat fler skor från http://topshop.com ;D Älskar skor mest av allt<3


PRISCILLA Sandal By Boutique



£120.00
Jag älskar skor som är over the top ;) Dessa är så himla
coola! :D Jag längtar tills jag blir "stor" och kan köpa sådana
här skor i flera lass! ;D


PRIMAL High Sandal By Boutique




£120.00
Asså, jag älskar dessa skorna! Jag tkr nog bäst om de
svarta men tkr att de nya är ganska coola de också ;)
Som sagt, ska ha dessa i framtiden! :D

ANTOINETTE Ankle Strap Boot



£90.00
Dessa var ganska fina tkr jag, men jag nog de beiga bäst
faktiskt :) Kan nog passa till de flesta kläderna ;)

LORDES Velvet Zip Front Sandal

£68.00
Jättefina! Jag älskar som sagt skor ;)

ASHISH Platform Wedge

£150.00
Sådana här skor kanske inte alla tkr om, jag brukar inte
heller vara spc förtjust i sånna här skor men jag vet inte
vrf:
älskar dessa!!<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0