Snygga vampyrer! :D

Så himla snygga (a)

Har kollat på lite av The vampire diaries nu och GUD vad dom 2 vampyrerna är snygga! Dom heter typ Stefen och Damen tror jag ;) Känner igen båda skådespelarna men vet inte vart ifrån :s Men han som spelar Stefen är OTROLIGT lik han som spelar Philip i Days ;)


Paul Wesley spelar Stefen ;)
Och nu kom jag på vart jag har sett honom xD (Elr jag läste
det och kom på att det stämde :P) Han spelar Donnie elr vad
han heter i ett avsnitt i OC, han skjuter Luke ;)


Ian Somerhalder spelar Damen ;)
Jag kom inte på vart jag har sett honom heller så jag kollade
upp det :P Men han spelar ju min favoritroll (jag har sett
säsong 1 bara xD) Boone i LOST! Älskar honom ;)<3

Båda är ju skitsnygga, i The vampire Diaries så är nog Paul snyggast men om man tittar på alla deras filmer så är nog Ian snyggast ;) Kolla här nedanför!

File:Boonelost.PNG
Ian i Lost!! Skitsnygg, jag vet!! :D


Ungefär så här såg Paul ut i OC men han är snygg ändå ;P<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: TVD Fan!

Det stavas inte damen, utan DAMON! Det är engelska? Seriöst -.-

2010-04-14 @ 10:42:20
Postat av: Rebecca!

Felstavat ? ;s

2010-04-14 @ 18:30:09
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0