Ullared igår (y)

Först och främst måste jag börja med att hylla den nya serien Ullared!

Vissa tkr säkert att det är det sämsta som har hänt sedan Robinsson började sändas igen (vilket är SKITDÅLIGT nu för tiden) men jag kan inget annat än att älska den xD Tkr att dom där Göteborgs-tanterna är så härliga :P Och när han skulle hälla på sånt där på kolen xD Gud så roligt!
Jag ska VERKLIGEN inte missa det nästa vecka :P




Älskar Ullared på julen♥

Sedan ska jag väl fortsätta med att det var skolan idag igen.

Hände väl inget spc, jag fattar faktiskt lite av kemin nu :D Tack gode gud för det -.- Sedan hade vi fotboll på idrotten också men det gick väl lite sämre :P
Jag hjälpte några med novellen på svenskan för jag orkade inte skriva rent den idag xD Gick väl bra :)

Nu blir det teknik -.- Fyyy vad keligt :s Men det måste göras :// Later ;)♥

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0