Är lite trött men överlever nog ;)

Torsdag igen!

Är det bara jag som tycker att tiden går väldigt fort nu för tiden? :p Skönt också för det är bara imorgon och sedan nästa veckan, sedan är det höstlov :D<3 Superduper skönt! :D

Jag har varit i skolan idag som vanligt :P Hände inget spc, spelade basket på idrotten och det kanske ni kan räkna ut hur det gick ;P
Vi slutade tidigt idag :D Jätteskönt ;) Halv 2 slutade vi idag vilket vi gör varannan torsdag men jag fick åka tillbaka halv tre för att ha utvecklingssamtal -.- Det gick väl bra :P

Nu ska jag vara med fanny ikväll :D<3 Vi ska göra pannkakor ;P Fanny var väldigt sugen på det idag :D Så det blir pannkakor till kvällsmat :))


Jag vet att jag ser helt konstig ut idag men jag har inte så mycket
smink på mig idag xD
Man måste få ha en dag då man är liiiite naturlig ;P

Ciao<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0