Asså... Shit!! xD

Kollade runt lite på yotube och såg den här ursöta lilla killen: Shaheen Jafargholi!

Han började sjunga en låt av Amy Winehouse å så nästan direkt så stoppa han där Simon honom o säger; Toy got it all wrong!
Och ALLA blir helt förskräckta!! Hans mamma bakom scenen håller på att börja gråta.
Simon; What do you sing apart from that?
Shaheen: Who's loving you by Michael Jackson.
Simon: You wanna get it a go?
Shaheen: Okey.

Åså börjar han sjunga! Asså va fasen! Hur bra är han inte?! Direkt när jag hörde de första orden så loggade jag in på bloggen xD Asså, jag började nästan gråta! Ögonen tårades upp och jag dog nästan! xD Kolla själva! Dom hade tagit bort den där grejen så jag kunde inte lägga in den ://

http://www.youtube.com/watch?v=4lSmha_Psr4

Det var tydligen Shaheen som sjung på Michaels minnesstund :D<3



Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0