En skräm-skoldag blev det xD

Varit i skolan som vanligt (a)

Jag har blivit skrämd 2 ggr idag :o Först så satt jag, tamara o elin i hemvisten och helt plötsligt så: PANG!! Jag fick hjärtstillestånd xD Alfred hade exploderat en sån där Festis-grej och jag dog xD
Sedan så när jag och tamara cyklade hem så höll vi på att köra in i varandra så jag höll på att dö 2 ggr idag, alltså xD Jag fick till ett riktigt skrik i alla fall ;P

Idag blir läxor -.- engelska+engelska o franska blire ;) Men engelskan är inte spc mycket att göra på, typ bara komma på ett tema att diskutera xD Sedan ska jag bara lära mig lite på engelskan o franskan kan jag nästan :P

Just det! Jag redovisade idag!! :o Det gick väl inte så bra xD Blev lite hackigt men jag klarade det tillslut ;P


Jordens finaste leende :)

Ciao

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0