Min vardag -.-

Haha! Tänkte skriva lite om min måndag ;P

Jag var i skolan -.- Haha! xD Hände väl inget tror jag, fick veta mitt betyg på min svenska-redovisning och lite av mitt so-prov ;D Gick väl bra :)

Sedan hade vi målpass. Jag kan bara säga 2 saker;
1. JAG vann på engelska-tävlingen xD INTE Anton elr Alice som bara fuskade xD (Fanny du får inte favorisera ;P<3)
2. Hoppas du får julkortet snart, Hannes :P

På den sista rasten lyckades jag o Alice charma till oss godis från Alfred :)) Tack så mkt ;D Vi är bäst, Alice ;D<3 Sedan hade vi elevens val o jag hade läx-grej och där kan jag bara säga en sak (xD); Jag ska hämta 2 val vatten till Alice imon! ;D

Okej, nu ska jag sova :))♥

Ciao♥

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0