Nya skor på Din sko ;)

Har kollat runt lite på skor...

Jag brukar inte tycka att Din sko har så jättefina skor men nu har jag hittat skitsnygga :D
Så jag tänkte dela med mig lite av dem (:

 



























- Rosa pumps i mockaimitation 599 kr
Asså, dessa är så himla fina! Skitcool är dom ju :D


























Svarta pumps i mockaimition 449 kr
Asså, dessa har jag kollat på aslänge och tycker fortfarande att de
är jättefina! Sitter skitfint på foten också ;)




























Svart ankle-boot i textil 499 kr
Så himla fina asså! Jag hade ALDRIG tackat nej till dessa! :)

Bilder från dinsko.se

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0