Nyduschad :)

Har precis duschat (a)

Ska vara med fanny, alice o tamara sedan, vi ska göra klart vårat bild-arbete :P
Sedan ska jag nog inte göra någonting :) Kanske kolla en film kanske (a)

Var ju på PS innan, väldigt mkt folk var det o jag var så trött xD Somnade vid halv 3 typ o vaknade 8 -.- Också blev det så varmt xD Men vi kollade runt lite, mest på estet o omvårdnad ;P Men jag har nästan bestämt mig för Turism ;)) Kanske Spa & fitness som andra val? Ingen tycker typ det pga att man måste massera folk ;P Men jag tkr att det skulle varit kul med fitness o sånt (a) Fast inte lika kul som Turism :P

Så det blir bra! :D Ska på öppet hus på drottning blanka (där man går turism) en annan dag :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0