Blev ingen redovisning

Nepp!
Idag blev det ingen redovisning för Mrs Rebecca, hann inte med fler :/ Jag var ganska "långt ner på listan" xD så jag får väl finslipa i helgen+plugga franska+göra svenska-läxa+plugga matte :S Herre min gud! Får nog börja med att fundera ut vad jag ska skriva om o sedan redovisa på svenskan :S

Jag skulle ju redovisa om Michael Jackson och hans låt Billie Jean (vilket jag inte har övat på mkt alls :S) jag gjorde klart det igår eftermiddag, skrev stödord och övade typ 3 ggr xD Klarade det väl okej men det var nog bara bra att jag slapp göra det idag xD


Funderar på att sätta upp håret i en tofs imon men får se hur det blir ;)
Måste nog ha mössa imon också, det är ju svinkallt ute! :o Kanske på
lördag ;)<3

Ciao<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0