Fjortistestet!

Skulle nu göra ett Fjortistest (fjÅrtisfest enligt mig (a)) som jag inte gjort innan (jag gjorde dock inte klart det xD).
Där fanns det en fråga som lydde: Du säger: Jag dör! och: Jag dog! flera gånger per dag elr nått sånt xD

Då slog det mig: Jag säger ju typ Jag dör typ 1000 gånger per dag! Asså allvarligt! Om jag mår dåligt så dör jag över det, om jag är trött så dör jag över det, om jag är hungrig så dör jag över det, om jag stör mig på något så dör jag över det mm xD

Folk brukar påpeka att jag dör ganska många gånger per dag (inte minst av alla min pappa) men jag svarar bara att jag har många liv, haha! xD Men jag har faktiskt aldrig tänkt på det förr! Aja, får väl försöka att sluta med det xD


Tagen igår (:

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0