Hemma från Skällinge (a)

Hemma from the Skällinge...

Nu är jag då hemma, har nyss ätit o ska snart göra engelska -.- Sedan blir det Gekås :D Blir nog naglar o lite sånt ;)

Men iallafall, igår åkte jag o hanna till rolstorp först vid 5. Vi väntade på Alex o Bob som kom tillslut. Vi åkte till skällinge. Första gången jag åkte moppe (a) Vi satte oss vid skolan o då blev jag o hanna själva. Vi försökte få hanna att klara en grej (a) Sedan satt vi o pratade typ hela kvällen.
Vi gick hem till hanna vid 12 o somnade ganska fort xD

Vi vaknade vid 10 o jag ringde pappa så kom han o hämtade mig vid 11.


Hiiines & Riiines :D

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0