Kollar på idol (:

Skolan idag (a) Har inte bloggat på någon dag, har inte haft tid elr lust :S Men nu ska jag allt blogga ;D

Fanny o Tamara var inte i skolan idag :( Sjuka :/<3
Idag gjorde jag 2 prov; SO och Matte :S Det gick väl sådär men det får bli bra :P
Men jag berättade väl om det franska-provet som jag gjorde och tvingade mig själv till att plugga förra veckan till eftersom jag trodde att jag skulle få göra om det och få ig? :S Men jag fick tillbaka provet igår och blev väldigt överaskad kan jag säga;
VG!! :o Det hade jag inte förväntat mig men jag blev skitglad :D

Nu kollar jag på Idol, fick idag veta att min favorit Eddie åkte ut!! :o Hemskt tråkigt men idag tävlar 2 till av mina favoriter; Rabih & Erik♥ Skitbra o skitsöta! ;D


Rabih♥


Erik♥


Eddie♥ hoppas du kmr tillbaka :/<3

Ciao


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0