Min Haleys-hår-lista (a)

Nr 1: Säsong 4
Lång, blont, lockigt fast ändå vågigt hår. Det väldigt fint i slutet också när hon plattar det och har lugg :)




Nr 2: Säsong 3
Även här har hon blont lockigt hår fast lite kortare och mycket tjockare :)


Nr 3: Säsong 7
Ganska mörkt men ändå lite ljusare än innan tycker jag. Men lockarna är ju skitsnygga! :D



Nr 4: Säsong 5
Här har hon klippt av håret och färgat det till mörkbrunt men även detta gillar jag mkt ;D


Nr 5: Säsong 6
Lite längre hår denna säsong men fortfarande brunt o snyggt ;)



Nr 6: Säsong 2
Nja, lite för "vanligt" för Haley tkr jag. Ganska ljust och med självfall..


Nr 7: säsong 1
Den första säsongen började med en mörk Haley.. sedan blev det rött.. och sedan mörkare.. och TILL SIST så var det ljust igen? :o nej gillar det icke (a) xD



Min favorit Haley-hår-säsong är då..
Säsong 4!!!!!!!!! :D

Ciao<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0