Mina Ghost Whisper-break downs! xD

Jag älskar Ghost whisper, men ändå så hatar jag det xD
Typ alla avsnitt av GW får mig att gråta (xD) men 2 gör att jag riktigt börjar störtböla xD

Avsnitt 1, säsong 1: Wentworht Miller som spelar Michael i Prison break spelar en död vietnamn-soldat som kommer tillbaka efter 30 år och letar efter sin gravida fru. Vad han inte vet är att hans fru är död o hans son är 33 år. Det är så fint i slutet när han frågar ifall det ljuset han ser är vart han ska gå.
Melinda: Jag vet inte. Du är den ända som ser det.
Paul (Wentworth): Jag ser det. (plötsligt så ser han förvånad ut och hans ögon tåras upp)
Melinda: Vad är det? Vad ser du?
Paul: Min fru. Hon står där borta. Hon säger att jag ska komma. Hon är lika vacker som sista dagen jag såg henne.

Hur vackert är inte det?! Det är jättefint, o Went (förkortning xD) är ju otroligt snygg också ;D


Avsnitt 20, säsong 1: En flickas pojkvän har precis dött. Hon, Caithlen är väldigt ledsen o hennes faster ber Melinda om hjälp.
Caithlen berättar att hon är den smarta o han, Brian är den populära. När dom fick sitta brevid varandra på kemin "sa det bara klick!" Hon trodde först att han bara gillade henne för att hon hjälpte honom med kemin men insåg sedan att han gillade henne för henne!
Han lovade att ta med henne på balen som skulle vara om 2 veckor men han ville inte dansa, för det var han inte bra på.
På "Bal-dagen" så skulle Chaitlen hämta sin klänning då hon ser Brian med armarna runt en annan tjej.
Hon blir väldigt ledsen men bestämmer sig för att gå på Brians football-träning för att prata med honom. Han försöker att prata med henne men han måste fortsätta sin träning. Han blir tacklad, får ett hårt slag på hjärtat o dör direkt!

Senare, när dom kommer på hur dom ska få kontakt med honom så säger dom såhär:
Brian: Snälla, säg till henne att jag inte ville göra slut med henne!
Melinda till Caithlen: Han ville inte göra slut med dig.
Caithlen: Ville han inte? Men vem var då tjejen som jag såg honom tillsammans med på gatan?
Brian: Caithlen, hon var min danslärare!
Melinda: Din danslärare?
Caithlen: Hans danslärare? (Hon inser!) Herregud! Lärde han sig att dansa, bara för min skull?!
Brian: Jag ville göra dig glad. Jag ville inte se ut som en idiot när jag dansade med dig.

Caithlen: Jag såg henne bara o hon var så söt. Och jag var rädd att du hade vaknat upp en dag och insett att du inte borde vara med en sån som jag.
Brian: Caithlen, jag vaknade varje dag och insåg vilken tur jag hade som var med en sån som du! Visste du inte det? Visste du inte att jag älskade dig?
Melinda: Han vaknade upp varje dag o tänkte vilken tur han hade som var med dig. Han undrar om du vet hur mycket ahn älskade dig!
Caithlen: Jag vet nu! Brian, jag vet inte hur jag ska kunna leva utan dig! Du är den enda jag har träffat som fått mig att känna mig värdefull. Som om jag betyder något.
Brian till Melinda: Säg att hon kommer att hitta det igen. Säg att jag vill att hon gör det, för min skull.
Melinda: Han säger att du kommer att göra det igen! Han vill det!
Caithlen: Jag kommer aldrig att hitta någon som dig! Du lärde dig att dansa för min skull! Och nu får vi aldrig göra det.

Jag ska försöka att lägga ut det klippet på Youtube för det är så himla fint! :)


En bild på snyggingen Chris Oliviero som spelar Brian! Han är 10 ggr
snyggare i GH ;D

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0