Mysig kväll med bara LIIIIITE plugg (a)

Man kan aldrig plugga för mkt... (tyvärr) :/
Så det får väl bli lite mer plugg senare.
Måste nog plugga lite franska tills imon eftersom jag antagligen inte klarade provet :P Den här gången blir jag bara glad ifall jag har 50 POÄNG vilket är gränsen xD Hoppashoppas men det blir väl inte så :/

Skolan idag då, som vanligt. Tamara var inte där :'( Ont i magen den stackarn :/<3 Men hon kommer kanske på fredag och är med på matte-provet som jag måste plugga till :o
Hade engelska-redovisning som jag inte kunde göra :S
Har skitont i halsen! Man hör knappt vad jag säger xd
Får alltid så ont i halsen när jag är förskyld men det blir säkert bättre imon hoppas jag (a)

Men nu är det bara engelskan jag ska träna på, matte o franska sedan har jag INGET att göra över helgen!! :o HELT OTROLIGT!!! :D

Ligger här med mina nya älskade mjukis-byxor :D Love them ;)<3


Gammal bild på mig och Tamara<3  (ignorera mig på bilden xD)
Tamsan ♥ Bexxi!
Tarmar ♥ Räckan! Milic ♥ Svensson!

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0