Sjusovare? Nono!! ;)

Vaknade faktiskt vid 9 idag :o
Jag började då dagen med att ta det lite lugnt (måste ju plugga senare :S), jag kollade på den nyköpta filmen Försoning! Den var faktiskt ganska bra, en film som är bra enligt mig ;D xD
Den rekomenderar jag faktiskt starkt! :)


Medans jag kollade på filmen så kom jag och tänka på en annan film som jag har sett som är otroligt bra, lite kärlek som Försoning; Tristan & Isolde!
Jag tänkte att jag skulle försöka leta upp den på cdon.com elr något men en sak som OTROLIGT häftigt (xD):
Den går kvart i 3 på 5:an idag! :o Lite läskigt va? ;)
Så den ska jag se medans jag plugga (räkna med att jag spelar in den också ;))






Tristan är snygg (a)<3

Ciao<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0