Skolfoto -.-

Såklart att fotot blev dåligt...

Idag tog vi skolfotot, det blev INTE bra xD Men jaja... :/
Annars hände det väl inget spc va? Nejdå ;)

Ikväll ska jag vara med Fanny vilket jag har varit en stund innan också ;)
Vi åkte lite bil till hajen o sedan bakade vi kladdkaka :D<3 Vi ska ha en riktig myskväll ikväll med Christine, Two and a half men, Idol o Criminal minds :D

Imorgon får vi hoppas att Tamara mår bättre, hon har mått dåligt dessa dagarna :S Vetinte ifall jag ska vara med henne imon men hoppashoppas ;D

Och på lördag ska jag sova hos hanna i skällinge. Vi ska kanske vara med några så vi hittar nog på något :D<3


Lägger in en bild på min Tamara som jag saknar så HIMLA mycket :'(<3

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0