Tisdag och fortfarande AJ!! :S

Idag är det då tisdag, lite keligt är det alltid mitt i veckan tycker jag.

Var i skolan idag, hände väl inget spc tror jag? Jo, vi fick 3 franska-läxor :o Lite halvt mkt tycker jag nog men det får gå ;)
Var inte med på idrotten, det var ganska många som inte var med. Så jag o fanny fick gå fram o tillbaka för att hämta spjuten xD Men det gick väl ;)
Sedan hade vi läsförståelse :S det var helt konstigt men jag gjorde mitt bästa ;D

Jag fick gå hem sj (a) Eftersom alla gick olika tider, man fick gå när man var klar med läsförståelsen.
Jag kom hem, drogade ner mig med ibumentin och gjorde sedan lite franska. Sedan gick jag ut o plockade plommon xD Riktigt snyggt är det ute vid trädet just nu ;))

Men nu tillbaka till min AJ-RYGG!! :S Asså, det blir bara värre för varje dag, vet inte vad jag ska göra! Jag ska försöka hitta pappas rygg-grej annars får jag tvinga honom att köpa en ny xD Haha!!


Asså gud vad jag älskar denna bilden! Och mitt favorit-par
i Gossip girl är Blair o Chuck ifall ni undrade xD<3

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0