133 tonårsfrågor! (bara för jag har tråkigt)

Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? - ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet- nja, jag vet inte riktigt
Har du varit kär i någon? - ja
Är du kär just nu? -  njee

Tio frågor om dig själv
Namn?- rebecca svensson
När fyller du år? - 29 januari
Vad har du på dig just nu?  mjukisshorts, t-shirt o underkläder (mina sovkläder :p)
Vilken årstid är bäst? - Sommaren<3
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?- att jag vaknar vid 9-10 tiden och bara ligger och slöar i sängen ;p
Vad tycker du mest om hos dig själv ? -  jag vetinte? Typ min navelpiercing? x'd
Vad är du bra på? - typ... inget ? x'd
Vem älskar du mest på denna jorden? - min farfar<3
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - båda två :)
Sov tillsammans med någon eller ensam i natt? - ensam (a)

10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - mina närmaste vänner
Vem är den roligaste av dina vänner? - typ alla ? (a)
Vem är snyggast av dina vännner?- alla e lika snygga ;p
Vem är mest partyprisse? - typ.... Hanna ? (a) x'd
Vem är den du helst har filmkväll med? - alla på samma gång ;)
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Fanny kan vara lite evil ibland när hon bestämmer sig för att göra mig irriterad ;P

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - mamma :)
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jarå (y)
Vem är farligast i din familj? - Pappa :p
Vem ser roligast ut i din familj? - Pappa ser väl ganska rolig ut? ;p
Vem är coolast? - Alltid min pappa! x'd
Har ni något husdjur? - nej
Vem har du mest gemensamt med? - pappa tror jag ?
Vem står för underhållningen? - haha jag o pappa ;) Eller vi underhåller oss själva med vår
otroligt braiga humor ;)
Vem sover du oftast med? - med mig själv ?

10 frågor om idag
Vad har du gjort? - vaknat, knaprat ibumentin och ätit vindruvor :)
Har du varit glad idag? - njaa, har mått lite halvt dålig men farmor är här så nu är jag glad :D
Har du varit ledsen idag? - njaa lite, har haft ont i huvudet och i magen :s
Har du gjort något bra idag? -  jag har sovit ? (a)
Vad ska du göra nu? - typ inget, får väl göra mig iordning snart ;p
Har du gjort något dåligt idag? - nejdå!

Vad har du ätit idag? -  vindruvor :)
Har du duschat idag? - nej, ska göras i eftermiddag
Är du trött nu? - jaa -.- vaknade halv 8 av dunkande huvudetvärk -.-
Vad händer imon?- vetinte, kanske träna ? :)

SKOLAN
Går du i skolan? - jaa :/
Har du varit i skolan idag? - nej, igår ;p

ANNAT
Hur mår du just nu? - helt okej, ingen huvudvärk längre (y)
Har du mer än 2 bilar ? - nej
Har du piercat dig? - jaa, 5 i öronen o en i naveln :)

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du Wax? - nej
Använder du ögonskugga? - nja, inte så ofta
Använder du kajal? - ja
Använder du hårspray? - nej
använder du volymspay? - nej
Använder du deodorant? - ja x'd
Använder du parfym? - japp
Använder du läppglans/läppstift? - nja, ibland
Använder du brunkräm/foundation? - ja, foundation
Uppsatt hår eller hängande? - typ alltid hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - plattar varje dag x'd jag vet att det inte är bra för håret :p
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Hahaha nej x'd

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0