2 dagars-inlägg (a)

Glömde skriva igår också -.-

Igår var jag i skolan igen ;p
• Första hade vi språkutveckling där vi skulle diskutera typ boken vi har läst nu, typ ingen kunde hålla reda på sina siffror som vi fick när vi skulle delas upp i grupper x'd
• Sedan hade vi idrott, ner till brearedshallen där vi hade spökboll ;p Vi vann typ 2/4 och jag åkte ut bara 2 ggr :p
• Efter det skulle vi egentligen till franskan men jag o några andra åkte tillbaka till almers (vår skola :p) för vi var tvugna att fixa vår hemkunskapslektion som vi skulle ha idag (fredag).
• Maten var nog det värsta jag någonsin ätit -.- Det stod på matlistan: Hamburgare med pommes frites men det var typ Pannbiff med klyftpotatis -.- Potatisen var inte genomstekt, den var rå i mitten :s Sedan var den stenhård!!! Vi fick typ såga i den med knivarna och det var massa slem i den :s
• På matten så orkade jag väl egentligen inte räkna spc mkt, det var mest lite prat, spring efter min mobil som än idag blev gisslan (:s) och ännu mer prat :)
• På svenskan fick vi sitta ute :D Vi fortsatte med diskutionerna och sedan fick vi åka hem hela 10 minuter före vi slutat!!! :D

När vi slutat så följde jag med tamara ner till tandläkaren, det gick väl på en halvtimme :p Sedan åkte vi till Blå dörren och åt baguette med kycklingröra :D Mumma!!
Efter det drog vi hem till tamara där vi började med en hallonpaj. Smulpajdegen var godare när den inte var bakad än när den var bakad (a) 2 satser smuldeg gjorde vi (y)
Sedan satt vi på hennes balkong och kollade på några småbarn som sprang runt o bråka :p Lite plugg blev det också men jag tröttnade lite x'd Vi spelade också in massa filmer och sjung, jag hade glömt bort nästan hela ABBA-låten x'd



Idag vaknade jag senare än vanligt, typ kvart över 7 så det blev lite stressigt (a) Cyklade till skolan med fanny och såähär såg min skoldag ut:
• Först hade vi nationellt matteprov, det gick väl sådär :s Jag hatar verkligen matte!!!
• Vi sket i engelskan och hade massa rast :D Jag lärde mig spela gitarr ;) Okej, ett par ackord lärde jag mig (a) Men det var bra gjort tycker jag allt (y) Okej, jag kan inte hålla gitarren som man ska utan jag lägger den ner i mitt knä men det var dom stenhårda med att jag inte fick ;p
• På hemkunskapen hade vi en egen lektion som vi planerat i typ en vecka. Vi hade typ frågesport, alla i min grupp klagade på mina svrsalternativ -.- Men jag fick ingen hjälp med dem :p Och min hemkunskapslärare sa faktiskt att dom var roliga ;)
Myntas tjejer är bäst på tvätt-frågor btw ;)
Sedan hade vi planering där vi typ pratade om vad vi ska klä ut oss som på onsdag då vi ska ta ett "skojj"-foto, jättekonstigt ska vi vara, typ djur o bondar :s Helt konstigt men jaja x'd
• Sedan hade vi den skönaste lektionen på länge! Jag o Elsa satte oss ute i kafféet med våra syslöjds-arbeten och bara satt o chillade hela lektionen! Pratade med folket som gick förbi o satt sig vid oss och satt o sjung lite (a) Jag hjälpte även Alfred o Filip med sin cykel, jag är bäst på att slipa bort rostet (y) Just det ja, Jakob armbågade mig under mitt öga o det är fortfarande rött x'd

Efter skolan fick jag sitta o vänta i en halvtimme på tamara så vi kunde åka ner till friskvågen för ett core-pass :) Det är superskönt med core!
Nu sitter jag här, bra musik o Ben & Jerry-glass=En bra dag (y)


(Okej, fulaste bilden på länge x'd)
Ser ni det röda under mitt högra öga? ;s

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0