Apropå Facebook-grupper!

Asså, facebook tycker jag jättemycket om och jag gillar grupperna väldigt mkt också!

Ibland när man sitter och kollar igenom senaste händerna elr vad det nu heter så kan man ju se att folk har blivit medlemmar i olika grupper och typ varannan grupp: SHIT vad bra det stämmer! ;o Och så är man medlem i ytterligare en grupp (a)

Som alldeles nyss! Jag såg en grupp som hette Vi som hittar på ord i låtar vi inte kan eller något sånt och jag o tamara hade tidigare på dagen pratat om det x'd Jag kan verkligen INGA låtar! Jo, jag är expert på Manboy men inte en enda till x'd
Så jag är medlem i många grupper på facebook (a)
Fick bara lite lust att skriva av mig ;p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0