Glass snart!

Okej, jag har ett problem -.-

Jag är helt beroende av glass! Jag åt det igår och ifredags och nu ska jag med pappa och handla igen -.- Så det blir glass då med :p Men jag har faktiskt inte ätit godis på hela veckan+helgen så tycker nog att jag förstjänar lite glass ;p

Shit vad jag o pappa skrattade igår! x'D
Vi kollade på nyheterna (han vägrade byta kanal -.-) och så kom det något om UMEÅ IF och att Lyon inte kan komma upp till Umeå med flyg pga askan från Island så de skulle skjuta upp matchen. Och jag o pappa bara knäcker oss! Dom hade skrivit uppskuten istället för uppskjuten! Det är ju lite konstigt att dom inte kunde stava till det när min pappa kunde det ;o
Så det tyckte vi var lite roligt ;p

Jaja! Sådan far, sådan dotter!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0