I love the heeeeeeeeat and the sun!

Oops, glömde skriva igår ;o

Igår var jag i skolan och såhär såg den dagen ut;
• På franskan övade jag o Elsa på franska x'd Vi skulle läsa en text så fort som möjligt men det blev mest det sista ordet i meningen som hördes ;P Sedan trodde jag hon sa att Alfred befruktade henne xD
• På so:n hade vi vikarie som sa att det var bättre att vi läste och förstod än att... vi inte förstod!
• På idrotten gjorde vi något konstig grej :p Typ massa labbar :s
• Jag o Elsa när vi ska äta!
Jag: Åh det luktar gott!
Elsa: Eller hur?
Jag: Det luktar typ... LASANGE!
Elsa: Åh gud vad gott, hoppas det är det!
Jag: Jag tror det är det!
Jätteglada är vi i två minuter!
Linnea: Nej det är falukorv.
Jag o Elsa: -.-
Så kommer vi in i matsalen och ser någon konstig grej i sådana formar som lasange brukar ligga i.
Jag: Nej Elsa, det ÄR lasange!
Elsa: Jaaaaaaa!
Vi springer bokstavligt fram till maten.
Jag: Nej det är falukorv -.-
• Efter den stora besvikelsen i maten så hade vi NO där vi fick kolla på våra prov o fick reda på att vi skulle ha test-grej nästa tisdag :s
• På sista lektionen; bild så började jag skissa på min skiss (a) Det lät logiskt va? ;p

Efter skolan igår åkte jag hem och åt. Sedan gick jag o Fanny ut och satte oss på deras framsida med varsin glass, solglasögon och filtar x'd Det var lite kyligt om armarna när solen gick i moln (a)
Sedan tvingade Fanny mig att titta på Festival också :p Sedan vid sextiden åkte vi ner till friskvågen o körde core. Första gången jag gjorde det, riktigt kul faktiskt! Ett kort o intensivt pass, det gillar jag! (y)
Sedan senare på kvällen var jag så glad för jag skulle bädda ner mig i sängen och kolla på Desperate housewives <3 Men när jag kommer upp så är min tv trasig -.- Så jag fick kolla i mamma o pappas rum istället :p



Idag började jag dagen med en macka med skinka o tomat :D Älskar tomat just nu (a)
Sedan drog jag o fanny till skolan där detta hände:
• Först hade vi engelska där jag o tamara hade nationelltprov-muntligt :o Det var lite jobbigt eftersom jag inte kom på några bra ord men det gick väl helt okej, borde iaf bli godkänd :)
• Efter engelskan var det dags för no -.- Vi fick tillbaka våra no-prov och gissa vad!? Första VG:et på ett no-prov för mig! :D:D:D Jag märkte också att min lärare hade glömt att skriva dit ett MVG-poäng också så en MVG-sol till mig också ;D
Sedan satte jag o alice oss i hemvisten och sedan kom mer folk :) Blev lite fysik-skrivande (test nästa tisdag :s) och lite prat ;p
• På musiken fick vi tillbaka proven, 52/56 så blev ganska nöjd faktiskt ;) Hoppas det räcker för ett MVG (a)
• På so:n så skickades det massa bilder på mig -.- Hotades med att lägga in det på FB men tror jag fixat det nu ;p
• På hälsan kidnappades min mobil för sjuttielfte gången idag :s Sedan gick vi en promenad. Fanny gick hela vägen dit o tillbaka i typ 10 cm hög klack :o Hatten av för henne ;)

Sedan skyndade jag mig hem efter skolan, packade i alla mina träningskläder i väskan och drog till tamara! Vi åkte ner till Blå dörren och åt baguette :D Jättegott :)
Sedan åkte vi ner till friskvågen, tränade vårt lilla program och sedan åkte vi till Veras och åt x'd

Sjukttråkigt inlägg men ändå ;p

I love the heat and the sun<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0