Jag minns när.... (2)

... jag o Tamara åkte till Serbien!

Första utlandsresan utan föräldrar (a)
Vi bestämde typ i Mars/April någon gång att vi skulle åka dit och då beställde vi biljetter och den 9 juli klockan 8 på morgonen bar det av till Landvetter!
Jag ville helst vara där halv 8 eftersom jag har ett smärre behov av att vara i tid eftersom jag blir ganska lätt stressad (a) Men vi var där typ 9 :p
Vi åt lite frukost och sedan gick vi genom säkerhetsgrejerna :s Jag har alltid tyckt det är så obehagligt att gå igenom dem, jag vet inte varför men jag tycker att det känns jättehemskt.
Vi gick och köpte varsin frapino som vi var lite beroende av förra sommaren (a) Sedan försökte vi hacka oss in på 3-4 olika nätverk eftersom vi själva inte hade med oss något trådlöst internet x'd Men det gick inte -.-
Vi träffade Elins storebror som skulle med samma plan :p
Vi gick på planet... jag hatar att flyga...
Jag hatar när man ska starta, landa och när det blir turbulens :s Jag höll på att börja gråta när vi skulle starta och jag började typ hyperventilera x'd Jaja, det gick bra och jag lärde mig lite serbiska på planet också: Jagoda i Jabuka! (Jordgubb och Äpple ;))


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0