Kelig fredag? :s

Har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra idag! :o

Ska höra med Tamara ifall vi kanske ska träna men har inte pratat med henne på ett tag så vet inte om hon har planerat något idag :p Hanna kanske jag skulle vara med men vi får se.

Bestämde mig för att sova ut, ställde faktiskt klockan på 11 för jag tänkte: Okej, länge kan jag faktiskt inte sova! Vad händer?
Jo! Jag vaknar klockan 9 x'd
När jag väl får sova länge så är det såklart att jag vaknar tidigt och när jag ska till skolan så vaknar jag ibland 10 min innan jag måste gå -.-
Jag är en lyckad människa, jag vet :p

Om det inte blir några av dessa planer idag så blir det nog att baka något (a) Har varit sugen på chokladmuffins i 3 dagar nu ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0