Läs-dag idag -.-

Kom hem från skolan för typ en och en halv timme sedan elr något (a)
Har inte orkat skriva något inlägg :p

I skolan idag då, vi tog spexfoto o lite sånt :)
• Första lektionen denna onsdag var engelska. Vi gjorde väl inte så mkt engelska :p Det var mest no-plugg, att försöka undvika att komma med på kort och prata ;p
Sedan skrev vi no-prov :s Tror jag får mitt livs andra IG nu -.-
Musik hade vi sedan! Jag höll på att dö av trötthet (har sovit 5 tim inatt -.-) så jag typ bara låg o vilade och väntade på att få reda på mitt betyg :p
• Sedan var det bara att göra sig iordning till spex-fotot! Själv gjorde jag iordning mig fort som tusan sedan hjälpte jag tamara o elin :p Målade dom lila och sprejade deras hår lila också ;)
• Sedan hade vi typ 20 min so elr nått :p Vi fick tillbaka våra prov, gick väl helt okej.
På hälsan typ lyssnade vi bara på läraren :p

Orkar verkligen inte skriva mer just nu x'd


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0