OTH-sug!

Shit vilket sug jag fick efter att se One tree hill!

Har faktiskt trappat ner på det ganska rejält, man måste ju få kontroll på sitt oth-beroende så man inte tröttnar på det :p Säkert 2 veckor sedan jag kollade på det :o
Men nu hittade jag en jättebra låt som är med i den sista scenen i sista avsnittet av säsong 4! Så nu måste knalla in till lillasyster och låna säsong 3 eller 4 :)
Älskar musiken till One tre hill, 2 av mina favoritlåtar kommer därifrån :)

Denna son jag hittade nu är en av mina favoritlåter!
Ray LaMontagne - Within You ♥

Detta är min absoluta favoritlåt!
♥ Band of horses - The funeral ♥ 


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0