Påsklov+föräldrarmiddagen!

Påsklov, äntligen!

Fy vad gott asså! Äntligen, jag orkar verkligen inte med skolan x'd fast jag måste läsa 2 böcker :/ men det hinner jag säkert med ;p

Igår hade vi ju föräldrarmiddag i skolan, jag kom till skolan vid 12 och kom hem vid 9 x'd Det enda jag åt på den tiden var tre pasta-fjärilar, 3 baconbitar och en bit pizza+en kant (a) Och jag var inte det minsta hungrig x'd
Jag har kommit på att jag inte ska jobba i ett kök på en restaurang i framtiden, jag är inte det minsta stresstålig x'd
Jag fick panik när vår varmrätt inte kom ut i tid så alla blev lite halvt sura på mig men ändå :p Sedan hittade jag inte drickan heller så då blev jag också lite panikslagen så jag fick hjälp med det också x'd
Men det blev bra tillslut :)
Jag fick typ diska 10 tallrikar och alla glas och koppar i slutet, jag fick sjukt ont i hälsenorna och hälarna och i ryggen så jag kunde inte gå rakt, sedan tvingade dom upp mig på övervåningen för att släcka i no-salen :o Helt kolsvart var det ;o Det var nog gårdagens händelser :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0