Regnig onsdag :s

Ska försöka börja blogga regelbundet igen, men jag glömmer alltid av det eller så har jag inget att skriva om (a)

Idag var jag i skolan, hade so-prov som gick sjuktdåligt :s Jag vågar inte riktigt ta för mig när det gäller diskutioner, gillar bättre att skriva prov i sånna fall ;p Så måste fråga min lärare imon (om jag hittar honom :o) ifall jag får skriva en uppsats eller något så jag får godkänt på det iaf (a)
Jag o Tamara har varit och tränat idag, vi ska försöka gå 4 ggr eller fler i veckan hädanefter ;) Har faktiskt varit där måndag, tisdag och onsdag och det verkar fungera :p eller det säger min mamma iaf (a)

Ikväll blir det match!! Zlatans Barcelona VS Inter ;) HEJA BARCA! Nu måste de vinna med mer än 2 mål eller vad det nu var sa pappa :) Men Zlatan kommer göra 1000 mål så det är lugnt (y)



Jag har varit ute i regnet så mitt hår är sjuktlockigt och har inte orkat lägga på mer smink så det blir ingen bild just nu ;p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0