Skolavslutningsklänning!

Som ni kanske vet så har jag varit på jakt efter årets skolavslutningsklänning ett tag nu! Har kollat i nästan hela Halland+Göteborg :p
Så nu är det dags för internet och Nelly.se ;)
 
Butterfly puffball dress
399 kr
Den här klänningen tycker jag är ganska söt men jag är
lite osäker på fjärils-mönstret... Jag gillar den rosa färgen
eftersom jag gärna vill ha lite färg på klänningen istället
för bara en vanligt vit!
(här hittar ni denna klänningen)

 
Marsmallow dress
299 kr
Den här klänningen är fin tycker jag, den har en söt kjol men
man vet ju aldrig hur  den sitter på just DIG! Så är jag är lite
osäker på att den är ganska mörk, den har ju en grå
kjol och jag vill ha en färgglad och sommrig klänning!
(här hittar ni den här klänningen)

 
Alizee dress Aubergine
2095 kr
Okej, jag vet! Den är lite för dyr för mig kanske men se så söt
den är! Den klänningen hade jag absolut inte tackat nej till!
Den kan man använda när som helst; fest, på stan, till stranden; ALLT!
(Här hittar ni den här klänningen)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0